creece

Last up date
15.12.2007

Τι πιο ωραίο είναι

 

Τι πιο ωραίο είναι
να είσαι αυτό που είσαι.
Καβαλάρης στο άλογό σου να σταματάς
όπου θέλεις και να κάνεις ότι θέλεις. Κάποιες φορές
τα καταφέρνεις κάποιες όχι. Και η κούραση είναι πιο γρήγορη
απ' τη ζωή και δύσκολη εκτός και αν την ..υποτάξεις σαν ερωμένη,
την κερδίσεις και πλαγιάζεις μαζί της. Τότε μπορεί, λέω μπορεί, να ακούσεις
τη φωνή της, φωνή που μοιάζει σαν απόηχο που αφήνει ένας άδειος κουβάς
που πέφτει σε ξερό μαγγανοπήγαδο... κι εσύ επιμένεις, επιμένεις μέχρι που
κάνεις το πηγάδι και δακρύζει κι ο κουβάς να ανεβοκατεβαίνει και να ποτίζει
γύρα του τις ξέρες... Τότε επανέρχεται η φωνή στα φυσιολογικά της επίπεδα,
φωνή που μοιάζει σαν τη δική σου και σε κρατά δέσμιο...
Πολλές οι ξέρες,
πού να τις αντέξεις...

Του Βάιου Φασούλα

 

email9c

Θέλει η άνοιξη αγάπη…

 

Καλημέρα χελιδόνια,
για χαρά σας αετοί
και σ’ εσάς ω, περιβόλια
π’ ομορφαίνετε τη γη

Λιώσαν όλα πια τα χιόνια,
άνθισαν και τα κλαριά
κι η ζωή ξαναγεννιέται
κι όλους μας χαμογελά

Ω εσείς, θνητοί ανθρώποι
νιώσετε για μια φορά,
της ανοίξεως το θάμα,
πάρτε το στην αγκαλιά   

θέλει η άνοιξη αγάπη,
των ανθρώπων ζεστασιά
για να ακουστούν και πάλι
τα γλυκόλαλα πουλιά

Γερμανία 08.02.2002 Β.Φ.

 

Για τα παιδιά σας,
για τα εγγόνια σας,
για τους γονείς σας,
για τους φίλους σας,
για τους έρωτές σας,
μα ποιο πολύ απ’ όλα για τη ζωή

  

dove2
Banner-vaios

Πετάει, πετάει… η Ελλάδα πετάει.

Γράφει ο Πολίτης Βάιος Φασούλας

Μπορεί ο Εθνικός Αερομεταφορέας να πάψει να πετάει το 2008 και ο-η αντικαταστάτης της να είναι μια ξένη εταιρία, όμως βέβαιο είναι ότι θα «πετάξει» και το Ελληνικό FIR, ενώ αντίστοιχα θα «προσγειωθεί» για τα καλά το Τουρκικό FIR στο Αιγαίο. Έτσι για μια ακόμη φορά οι υποτελείς κομματικές πολιτικές της Ελλάδας δείχνουν την υποταγή και την ανικανότητά τους στα ξένα συμφέροντα, όπως δείχνουν και την ικανότητά τους να πουλήσουν τη μάνα τους στο διάολο.

Πετάει λοιπόν η Ελλάδα, μια Ελλάδα κατεστραμμένη από κομματικά σόγια, προς άγνωστες κατευθύνσεις, μια Ελλάδα διεφθαρμένη σε όλους τους τομείς, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Αυτό που σήμερα συντελείτε στην Ελλάδα επί κυβέρνησης της ΝΔ. σήμερα και χτες του Πασόκ, δεν συντελείτε πουθενά.

Παρεμπιπτόντως μια και αναφέραμε τη διαφθορά, όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα της Deutsche Wele (http://www.dw-world.de/dw/0,,625,00.html θα παραθέσουμε μερικές αράδες. «Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Βαρόμετρο Διαφθοράς για το 2007 που έδωσε το πρωί στη δημοσιότητα η μη κυβερνητική οργάνωση Transparency International. Η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων γίνεται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς που γιορτάζεται στις 9 Δεκεμβρίου. Η Ελλάδα κατατάσσεται ανάμεσα στις τελευταίες θέσεις στη Ε.Ε. σύμφωνα με την οργάνωση Transparenecy International». Και αλλού αναφέρει. «Το λεγόμενο «γρηγορόσιμο» ως τακτική στις συναλλαγές του πολίτη με τις δημόσιες υπηρεσίες έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα με αποτέλεσμα  η Ελλάδα να κατατάσσεται στις τελευταίες θέσεις ανάμεσα στα 22 κράτη -μέλη της Ένωσης, που έγινε η έρευνα με τελευταίες τη Λιθουανία και τη Ρουμανία. Σε σχέση με τη διαφθορά στις εφορίες και στα ΜΜΕ η χώρα μας καταλαμβάνει τη τελευταία θέση, την 19η για τη διαφθορά στα κόμματα και στο εκπαιδευτικό σύστημα και την 18η στο στρατό και στους νομοθετικούς θεσμούς. Στην ερώτηση εάν οι προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης να καταπολεμήσει τη διαφθορά είναι αποτελεσματικές μόλις το 26% των ερωτηθέντων ειδικών απαντά θετικά, ένα 15% υποστηρίζει ότι δεν είναι ούτε αποτελεσματικές αλλά ούτε και αναποτελεσματικές ενώ το 59% πιστεύει ότι τα μέτρα της κυβέρνησης είναι αναποτελεσματικά...»

Βέβαια δεν χρειάζεται κανείς Έλληνας Πολίτης να διαβάσει διεθνείς αναλύσεις προκειμένου να πεισθεί, όσο τη διαφθορά τη ζει σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητας. Κι ούτε χρειάζεται κάποιο «ειδικό» γκάλοπ να του «μετρήσει» ότι η διαφθορά στην Ελλάδα προέκυψε από τα ελληνικά κόμματα, τα οποία απαρτίζονται από ψεύτες, αλαζόνες, υπερόπτες, μεγαλόστομους, υποτελείς - δούλοι ιδιαίτερα στα εθνικά μας προβλήματα. Το ότι ζούμε στο επιθετικό πλέον πεδίο του καπιταλισμού είναι, δυστυχώς, μια πραγματικότητα. Επίσης το ξεπούλημα συνειδήσεων των «πολιτικών» της Ελλάδας είναι επίσης μια πραγματικότητα. Κι όταν έχει ένας λαός πολιτικούς-αχυράνθρωπους λογικά κι αυτός, ο λαός έχει την ίδια τύχη. Και δε φταίνε μόνο οι ευρωάτλαντες ή οι μεγάλες αρπαχτικές εταιρίες-κεφάλαιο, φταίνε ΚΑΙ οι αχυροταϊσμένοι Πολίτες και είναι άξιοι της μοίρα τους.

Πετάει λοιπόν η Ελλάδα, εκεί που δεν κατάφερε να πετάξει ο Εθνικός μας Αερομεταφορέας· στην αφάνεια. Παιδεία, υγεία, ασφαλιστικό, ακρίβεια, ανεργία, φτώχεια, (μερικοί παίρνουν συντάξεις πείνας και κάποιοι παίρνουν συντάξεις μερικών χιλιάδων Ευρώ-κάποιοι ξεπερνούν και τη δεκάδα…) ναρκωτικά, πορνεία και μαστροπεία, κλέφτες ανάμεσά μας και ληστές μεγάλων μεγεθών, ανασφάλεια των Πολιτών, διεφθαρμένες δημόσιες υπηρεσίες κι ένα «μαχαίρι» της ΝΔ που αιωρείται στον αέρα «ακονισμένο» για τη διαφθορά και χίλια δυο άλλα μασκαραλίκια προερχόμενα απ’ τους κοματάδες που μας κυβερνούν. Απορούμε πραγματικά που βρίσκουν το θάρρος και το θράσος οι «πολιτικοί» μας να δουλεύουν τον ελληνικό λαό έτσι ξεδιάντροπα; Και όχι μόνο. Με τις σαχλοπολιτικές τους, όπως τώρα αυτή που ...διεξάγει ο υπουργός κ. Κ. Χατζηδάκης και φωνάζουν τα αριστερά κόμματα και τρέχουν οι συνδικαλιστές να διαπραγματευτούν μαζί του τι;

Διαβάζουμε σε διάφορες ιστοσελίδες μεταξύ άλλων ότι: «Οι εργαζόμενοι ζήτησαν την παρέμβαση του πρωθυπουργού, διαβεβαίωσαν για άλλη μια φορά ότι δεν πρόκειται να απεργήσουν στη διάρκεια των εορτών, ενώ σε ερώτηση αν θα πάνε μαζί με τον κ. Χατζηδάκη στις Βρυξέλλες, ο κ. Πατέστος απάντησε ότι η ΟΣΠΑ θα πάει στις Βρυξέλλες χωρίς τον υπουργό. Σημείωσε, τέλος, ότι ο ίδιος ο κοινοτικός επίτροπος Ζακ Μπαρό τους έχει διαβεβαιώσει ότι δεν κλείνει αυτός την Ολυμπιακή, ούτε την ιδιωτικοποιεί, αλλά το θέμα είναι αρμοδιότητας της εθνικής κυβέρνησης της Ελλάδος. (Η υπογράμμιση δική μας). Άκαρπη απέβη και η δεύτερη συνάντηση που είχε το βράδυ της Παρασκευής ο υπουργός Μεταφορών με την Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ). Μετά τη συνάντηση που κράτησε πάνω από δύο ώρες, ο πρόεδρος της ΕΧΠΑ Γρηγόρης Σινέκογλου δήλωσε ότι από τη σημερινή συζήτηση «αποδείχθηκε πως ο υπουργός και η κυβέρνηση πορεύονται χωρίς πυξίδα» και δεν μπορούν να δώσουν ούτε τις βασικές εγγυήσεις για το μέλλον της εταιρίας και των πιλότων. Θα συνεχίσουμε να αντιστεκόμαστε στο κλείσιμο της εταιρίας και να εκθέτουμε τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς», τόνισε ο κ. Σινέκογλου, ο οποίος επανέλαβε ότι ο κ. Χατζηδάκης συνεχίζει να είναι ανεπιθύμητο πρόσωπο για την Ολυμπιακή Αεροπορία».

Επίσης διαβάζουμε για τον αποτυχημένο υπουργό κ. Κ. Χατζηδάκη και τούτα

«Από την πρώτη στιγμή που τοποθετήθηκε στο υπουργείο Μεταφορών ο Κωστής Χατζηδάκης, οι παροικούντες την πολιτική Ιερουσαλήμ των Αθηνών έλαβαν το μήνυμα: ο Καραμανλής τον έβαλε εκεί για να κλείσουν την Ολυμπιακή. Ακραίος νεοφιλελεύθερος του μητσοτακικού κυκλώματος, ο Κ. Χατζηδάκης είχε και ως ευρωβουλευτής αναπτύξει ιδιαίτερη δραστηριότητα «καρφώματος» στην Κομισιόν κάθε, περισσότερο ή λιγότερο, καλυμμένης επιδότησης των ελληνικών κυβερνήσεων προς την Ολυμπιακή μέσω των ερωτήσεών του, ώστε να εκτίθενται και έτσι να υπονομεύονται ακόμη και ενδεχόμενες σιωπηρές συμφωνίες ή διευθετήσεις Αθήνας - Βρυξελλών γύρω από το θέμα αυτό. Γιώργος Δελαστίκ - http://www.politikokafeneio.com/neo/index.php

Η Ολυμπιακή Αεροπορία επειγόντως χρειάζεται εξυγίανση. Δεν χρειάζεται ξεπούλημα. Ο κύριος υπουργός, -άσσος του πρωθυπουργικού μανικιού- δυστυχώς, δεν είναι μόνο ανεπιθύμητος, αλλά και η πολιτική του προς την Ο.Α. είναι αποκρουστική. Επιμένει σε εθνικά δικαιώματα που δε του ανήκουν. Νοικοκύρεμα θέλει η Ολυμπιακή Αεροπορία κ. υπουργέ και όχι ξεπούλημα. Το κόμμα σας και το κόμμα του Πασόκ τη φτάσατε εκεί που τη φτάσατε. Εξιλεωθείτε έναντι του Ελληνικού λαού και της Ο.Α. και πάψτε να λέτε «ως πότε θα πληρώνει ο ελληνικός λαός με τους φόρους την Ολυμπιακή Αεροπορία». Κι αυτό είναι αλήθεια. Δε λέτε όμως ότι αυτή η χρεοκοπία είναι δικό σας δημιούργημα. Εξιλεωθείτε. Φύγετε ή κρυφτείτε. Είναι το μόνο που έχετε να κάνετε.

Ε.Ε. Ελλάδα, Τρίκαλα –Δεκέμβρης 09 2007 pelasgos@fasoulas.de http:\\www.fasoulas.de

 

………………………………………………………………………………………………………………………..……………

 

Καλημέρα φίλε Φαίδων και καλή βδομάδα.

Η ΝΔ είναι κόμμα αστικό (ταξικός αντίπαλος.) Μ’ αυτή τη λογική θα είναι αφελής κάποιος (εκτός των πλουσίων) κάτι να προσδοκά. Το Πασόκ έλεγε πως είναι κόμμα λαϊκό και στη διάρκεια των διακυβερνήσεών του έκανε κάποιες μεγάλες τομές μεταξύ και την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης που ήταν και πανελλαδική αξίωση. Αυτό κάνει, όντως, τη διαφορά μεταξύ των δυο κομμάτων. Μόνο που αυτό έγινε στο παρελθόν και εθνικές αντιστάσεις δε γίνονται κάθε μέρα.

Εγώ θέλω να δω σήμερα τη διαφορά που έχουμε σφηνωθεί κυριολεκτικά. Τώρα θα μου πεις πως οι ευρωάτλαντες τα όχι μας τα έχουν κόψει. Και αν επιχειρήσουμε κάποιο, έτσι που βρισκόμαστε, όσο αφορά την εξωτ. πολιτική μας θα βρεθούμε κομματιασμένοι.

Την ΕΕ αλλιώς τη φαντάστηκα. Παλιά είχαμε την ΕΟΚ (άλλη εποχή και τότε καπιταλισμός και τότε σοσιαλιστικά κόμματα και τότε διεκδικήσεις, επιτυχείς οι περισσότερες-αναφέρομαι στη Γερμανία) αυτά σήμερα έχουν ατονήσει. Πιστεύοντας πως το Πασόκ, έχοντας τις πλατιές μάζες στο πλευρό του θα μπορούσε να κάνει περισσότερα. Κάνοντας κριτική στο Πασόκ δε σημαίνει ότι προτίθεμαι ή ενδιαφέρομαι να του αποσπάσω ψήφους για την Αριστερά η οποία έχει τα δικά της χάλια.

Μακάρι να δω αλλαγές· το εύχομαι.

Να ’σαι καλά

Φιλικά Βάιος

From: FEDON THEOFILOU [mailto:ftheofilou@gmail.com]

Sent: Monday, December 10, 2007 12:49 AM

 

Η μόνη μου διαφωνία φίλε Βάϊε, (για να το πω διαφορετικά) είναι ότι με βάση την προσφορά τους στην Ελλάδα, Το Πασοκ και η Ν.Δ. σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδια. Για να μη σου πω ότι η Ν.Δ. σε κάποιες περιπτώσεις προσβάλλει ακόμα και την αισθητική μου!
Φαίδων
 

Στις 10/12/2007, Vaios Fasoulas <pelasgos@fasoulas.de> έγραψε:

Αγαπητέ Φαίδωνα γεια σου.

Χάρηκα για το μήνυμα σου ακόμα και αν σε κάποια πράγματα δε συμφωνείς.

Καταρχήν δεν βρίσκομαι στην «ομάδα» εκείνων που ισοπεδώνουν.

Αναφέρθηκα μόνο στην ΟΑ για την οποία και το Πασόκ έχει ευθύνες. Μπορεί να «μαυρίζω» αλλά μάταια διότι τα πράγματα έτσι όπως παρουσιάζονται είναι από μόνα τους μαύρα.

Δε μπορώ να πιστεύω σε ονόματα όπως αυτά και να λέγονται. Από το Σημίτη πχ έχω και προσωπικές επιστολές. Το εκτιμώ σαν άνθρωπο και τεχνοκράτη αλλά η πολιτική του (αγαπητό παιδί των ευρωπαίων) δεν ήτα  εκείνη που περίμενα. Δεν ήταν σοσιαλιστής όπως έλεγε όπως δε είναι και οι σημερινοί ηγέτες του Πασόκ. Υπάρχουν βεβαίως και καλά παιδιά (έχω και φίλους)

αλλά εδώ φίλε Φαίδωνα δε πρόκειται για πρόσωπα αλλά για πολιτικές. Το ευρώ αλλιώς το περίμενα αλλά μας χαντάκωσε. Λύσεις για την ελληνική κοινωνία δε βλέπω.

Όπως σου είπα και άλλη φορά είμαι γέννημα θρέμμα  της αριστεράς αλλά δεν ανήκω πουθενά. Ίσως να είμαι απαιτητικός. Εξάλλου είμαι κατά του διπολισμού. Ας δοκιμάσουμε μια φορά άλλα εκλογικά συστήματα που θα μας επιτρέψουν ακόμα και να αποτύχουμε.

Με το ΚΚΕ σε πολλά πράγματα δε συμφωνώ σε κάποια επιβεβαιώνεται. Ο ΣΥΝ γενικά η πολιτική του δε με εκφράζει. Όσο για τα έργα του Πασόκ, δεν αντιλέγω, αλλά η επαρχία ακόμα υποφέρει. Επί  πλέον φίλε μου κοιτάμε τα άσχημα να τα φτιάξουμε καλλίτερα και όχι τον εφησυχασμό. Α κάναμε εκείνο το έργο πείτε μας μπράβο. Τη σημερινό Πασόκ με τον Παπανδρέου έχει, ίσως, μια ευκαιρία  μοναδική να ορθοποδήσει. Δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο. Κατά την άποψή μου τα ελληνικά κόμματα θα δείξουν τη δύναμή τους σε λίγες μέρες. Αναφέρομαι στην ανεξαρτησία του Κοσόβου.

Πάντως το ότι η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη δε το συζητώ. Ποιοι ευθύνονται για το ξεπεσμό των δημόσιων υπηρεσιών μεταξύ και της ΟΑ. Εσύ; Εγώ; Σίγουρα οι κυβερνήσεις. Ας άνοιγαν τα μάτια τους να μη φτάσουμε στον χασάπη-ιδιώτη, που κι εδώ δε συμφωνώ στα ξεπουλήματα. Νοικοκυρέματα θέλουμε ακόμα και τώρα αλλά να καθαριστούν ΟΛΕΣ οι δημόσιες υπηρεσίες που έχουν υποστεί γάγγραινα. Αυτό χρειαζόμαστε και είμαστε μια μικρή Χώρα.   

Πάραυτα οι απόψεις σου δε ενοχλούν φίλε. Κάθε άλλο. Οι φιλικές αντιπαραθέσεις δε βλάπτουν και    τα σχόλιά σου είναι πάντα ευπρόσδεκτα.

Να 'σαι καλά και να τα λέμε και να με συμπαθάς που γράφω ανακατωμένα. Μόλις γύρισα από κάπου και είναι αργά.

Φιλικά Βάιος.  

From: FEDON THEOFILOU [mailto: ftheofilou@gmail.com] December 09, 2007 8:53 

Πολύ εμπεριστατωμένο το άρθρο σου Βάιε άκρως ενημερωτικό που τελικά λειτουργεί και ως ζυγαριά των αμαρτιών των διαφόρων εμπλεκομένων υπευθύνων. Σ' ένα σημείο όμως γενικεύεις υπερβολικά στην αρχή του κειμένου σου όπου αποδίδεις τα ίσα (αρνητικά) και σε Πασοκ και σε Ν.Δ. Αυτό δεν μπορεί να γίνει αντικειμενικά αποδεκτό ούτε από πολιτική ούτε από ιστορική άποψη κι ας επιμένει το Κ.Κ.Ε. και ο ΣΥΝ, για να μαζέψουν ψήφους από το Πασοκ. Εκτός λοιπόν από τα αμαρτήματα, παλαιά και νέα , που είναι κοινά για Πασοκ και Ν.Δ., το Πασοκ διαφέρει από τη Ν.Δ. σε ότι αφορά τα θετικά έργα με τα οποία προίκισε την Ελλάδα, (Θεσμικά, έργα υποδομών, εξωτερική πολιτική, οικονομική θωράκιση της χώρας με το Ευρώ, κ.λ.π. κ.λ.π,.) από το Πασοκ του Ανδρέα και του Γιώργου Γεννηματά μέχρι το Πασοκ του Κώστα Σημίτη. Αυτά ουδείς δίκαιος παρατηρητής μπορεί να τα αγνοήσει. Σκέφτομαι καμιά φορά αν το Κ.Κ.Ε. η ο ΣΥΝ στον οποίον πρόσκειμαι, είχαν κυβερνήσει, αν θα έκαναν το έργο του Πασοκ που όλοι ισοπεδώνουμε και διαγράφουμε. Οι σκεπτόμενοι και δρώντες πολιτικά δεν είναι σωστό να διακατέχονται από φανατισμό, ούτε κι αν ακόμα έχουν δίκιο γι αυτό.Η Ιστορία (παλαιά και σύγχρονή) δεν μπορεί να αγνοείται από κανέναν μας, παρά μόνο από τα κομματικά στελέχη που είναι επιφορτισμένα με την προπαγάνδα του κόμματος Με τη καλοπιστία του αναγνώστη και του φίλου Φαίδων Θεοφίλου

…………………………………………………………………………………………………… 

From: Sdarsinos@aol.com [mailto:Sdarsinos@aol.com]
Sent: Sunday, December 09, 2007 3:49 PM
Baie ,den uparcei swthria sthn Ellada,oso oi misqoi  gia misqwtouV kai sunataxioucouV phgainoun proV ta katw logw tou tetraplasiou plhqwrismou ap oti lene oi statistikeV ,oi EllhneV qeloun den  qeloun qa anagkazontai na ginontai saltadoroi,ricteV kompinadoroi gia na mporesoun na epibiwsoun  .Zoume enan astamathto kathforo kai oi kubernwnteV phgainoun camogelastoi kai aisiodoxoi giati ta noumera pou maV parousiazoun kai pou milane gia auxhsh paragwghV den aforoun ton lao alla tiV trapezhV thV ElladaV pou einai oi pio epikerdeiV thV EurwphV,einai gia tiV polueqnikeV pou buzainoun ton Ellhna  me ta anexelenkta kai aforologhta uperkerdh touV ,einai gia tiV mizeV ,tiV promhqeieV ,ton paranomo kai nomimo tzogo,thn laqraimporia,tiV casikalliergeieV ,thn kinhsh  leukhV sarkoV Giati mhn xecname apo auta ta teleutaia  esoda bghkame   apo thn Eurwpaikh epithrhsh .Oso gia to kleisimo kai xepoulhma thV OlumpiakhV eimaste anaxioi na legomaste EllhneV,edw den xepoulame , kleinoume ,h kanoume alchmeieV  se mia opoiadhpote etaireia ,edw prodidoume ta Eqnika maV sumbola ,thn perhfania maV,ton dwrhth kai touV dwrhteV tou eqnou maV.AiscoV AiscoV AiscoV
Se cairetw SpuroV